Minęło już wystarczająco dużo czasu, by podejść na spokojnie i bez taryfy ulgowej do najnowszej gry z serii Assassin’s Creed i zastanowić się nie tylko na ile to dobra gra, ale też ile wnosi do całego cyklu.

[aesop_video width=”1280px” align=”center” src=”youtube” id=”QWhgKbSzCUg” loop=”off” autoplay=”off” controls=”on” viewstart=”off” viewend=”off”]

 

Wow, nieźle YouTube zmasakrował ten film…

Teksty, o których wspominam w filmie:
Premiera Assassin’s Creed: Unity – jak stracić klientów i zrazić do siebie graczy 
Assassin’s Creed: Unity to być albo nie być dla tej serii

Pozostałe teksty o Assassin’s Creed:
Assassins Creed: Unity – pierwsze (obszerne) wrażenia
Top 10 najciekawszych lokacji dla nowych gier Assassin’s Creed

Rozpakowania:
Rozpakowanie Assassin’s Creed: Unity – Edycja Bastylii (YouTube)
Rozpakowanie Playstation 4 (i pierwsze wrażenia)

Łukasz Stelmach

Entuzjasta popkultury, beergeek, nałogowy czytelnik komiksów. Uwielbiam tworzyć treść w internecie i zarażać ludzi swoją pasją. Lubię mieć swoje zdanie.

Zobacz wszystkie posty
  • Karol Hamann

    Na pewno warto kupić na konsole? Przecież tam również optymalizacja nie zachwyca, na PS4 framerate potrafił spaść poniżej 20 klatek/s w gęściej zaludnionych miejscach.

    • Z różnych relacji wywnioskowałem, że pecetowi gracze mieli z grą o wiele większe problemy, szczególnie jeśli nie dysponowali kosmicznym sprzętem z przyszłości. Zresztą, znajomi konsolowcy niekoniecznie narzekali na cokolwiek w Unity poza jakimiś okazjonalnymi chrupnięciami, a przynajmniej nie musieli spędzać masy czasu siedząc w ustawieniach graficznych. Tym bardziej, że wyszły już łatki, w tym ta ostatnia (baaaardzo duża), która ponoć problemy z optymalizacją rozwiązuje – ale niestety nie miałem okazji sprawdzić, bo wyszła już po tym, jak grę ukończyłem. Patrząc jednak na watch dogs (gdzie na konsolach da sie grac, na pececie dalej nie naprawiono wielu rzeczy), aż tak bym w to nie wierzył.

  • Jarosław Berdak

    Miałem ogromną nadzieję, że nareszcie ktoś zrobi coś z AI w AC:Unity. Pamiętam jak grałem w pierwszą i drugą część Asasynów i czułem wielką żałość, że gry dające spore możliwości jednocześnie mają takie głupie słabe punkty. O inteligencji strażników powstały już przecież różne memy, jak np. straż goni protagonistę, on siada na ławce, a oni nagle już nie wiedzą gdzie się podział.
    Naprawdę mnie to dziwi, tym bardziej, że są gry, w których Sztuczna Inteligencja wchodziła na wyższe poziomy. Ba! Już nawet w pierwszym Driverze policja nie zapominała nagle o naszych wybrykach, tylko nawet po zgubieniu ogona cały czas nas szukała. W Unreal Tournament 2004- z informacji twórców- boty potrafiły “uczyć się” ruchów gracza, a nawet “zapamiętywać” jego ścieżki jakie przebywa na arenie. I powiem szczerze, że trudno w to nie uwierzyć. W Crysis’ie pamiętam jak przeciwnicy nawet byli w stanie podejść pod miejsce gdzie przed chwilą się stało i próbować “wymacać” naszą obecność, gdy użyjemy niewidzialności na ich oczach.
    Szkoda! Naprawdę szkoda, że tak się “rozwija” Sztuczna Inteligencja w grach. Chociaż mam ku temu swoją małą teorię. Po prostu twórcy doskonale wiedzą, iż w ich produkty wciąż grają dzieciaki. Tak wiem: na pudełku jest +18, ale bądźmy szczerzy i przyznajmy, że każdy z nas grał kiedyś w gry niekoniecznie odpowiednie dla naszego wieku. Co za tym idzie: projektanci wolą zrobić coś o wiele łatwiejszego, dzięki czemu kolejne produkty będą chętnie kupowane i polecane. Tak działa po prostu biznes

  • baner

    Losowa ocena to jakby byla wylosowana, o to chodzi?

  • Pingback: Granie na pececie jest do dupy | IHBD()

  • Pingback: Top 0 gier z 2014 | IHBD()